Pump

Ja, jag klara d, golvet är nu rent.
Jag blev plötsligt tillfrågad ifall jag tänkt på att bli intstruktör i bodypump, att jag hade blivit rekommenderad. Ööööh, börja ju stamma typ, nej d har jag inte tänkt på. Sen vart jag nervös o kom på en massa ursäkter  =)  men kul ändå att bli tillfrågad, trots att jag själv känner mig osäker på om jag sku klara d. Jag anser mig inte som så duktig, isåfall skulle jag ju vilja gå en kurs. Ska prata med min favorit intstruktör Anne då hon kommer hem från Slovakien-semestern, om hur det är. Det är rätt mycket för tillfället ändå, så det är långt in i framtiden isåfall.

Kommentarer
Postat av: Anne

Du skulle passa skitbra som instruktör tessa! Du har allt som behövs älskar att träna,tycker om att härja lite med folk:)och alltid glad o trevlig! Vi får ta en lunch när jag kommer hem o snacka lite;) Kramis till dig och alla dina sötisar..

2008-08-28 @ 16:47:12
Postat av: Tessa

=) jasså ni har dator där ni är, visste ja int. Ja vi får träffas, känns lite avlägset, men skulle kanske va kul. Kramis tillbaka, pussa Erin så hennes kind bullas upp o trycks in.

2008-08-28 @ 21:11:41
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Camilla

pumpinstruktör kanske det skulle vara något 25.10 som jag just skicka mail åt dig om =)

ibland finns hjälpen närmare än vad man tror =)

Klart du sku va PERFA för det, jag bokar in mig direkt till dig!!!!

2008-08-29 @ 21:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0