Kontraströntgen

Ja då har Jeff varit fastande igen, han åt inget efter kl. 23 igår och har nog haft nå vrål för sig inatt. Minns att jag int orka göra nåt då inget hjälpte, så jag drog kudden för öronen och somna o han med tydligen. Sen satte jag klockan på snooze då den ringde kl. 8. Chrille fråga mig fem över när vi skulle vara på sjukhuset, -öööh va? Halv nio. Nåja gott om tid.

Väl där så va väl lillsvullo lite hungrig så han drack mer än gärna den där kontrastvätskan som likna på Tipp-Ex. Jag fick på mig en sån där ultravarm röntgenväst. Sen bände o vände de på Jeffen o han va lagom glad. Inge svar idag. Till Barnpkl. på torsdag och träffa läkare. Hann ju bara hem till trappuppgången innan den annorlunda frukosten kom i retur.

Nu va han så trött efter allt han måsta varit med om o däcka som en klubbad säl med hunden sin i vagnen.



Såhär ombonat o mysigt ska d va, då somnar han på två röda, ordagrant.

Kommentarer
Postat av: Petra

Lilla gulle, kan inte vara lätt för en så liten att vara utan mat hela natten, hur skulle han fatta varför?! Men det förklarar varför jag mötte er den okristliga tiden på västra utfarten! ;o)

2008-08-19 @ 10:45:11
Postat av: Tessa

Hahaha, ja DET förklarar varför. Det är en tid då både bilen vår och vi själva ligger i LÄ. Nej vad skulle han fatta. Men lika glad e han för d. Skruttunge.

2008-08-19 @ 11:43:39
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Camilla

gullplutten! inte behöver han gå till KK han heller så ofta som han undersöks.

Ibland överaskar du med vakentider så vi inte fattar något innan det är förklarat m läkare typ =)

Mina vakentider är numera 07-23 0vardag =)

2008-08-19 @ 12:05:30
Postat av: Tessa

Hoh 07:00 asså jag längtar INTE till den dagen.



Nej sant, behövs inte KK-besök, han är i säkra händer då han bollas mellan alla läkare på ÅCS.

2008-08-19 @ 12:16:59
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0