Fullspäckad dag

När man får sova får man energi. När man har energi måste man göra sig av med den, utan att anstränga sig, som jag inte får göra 2 veckor efter smällen i huvet. Så...

10.00 Li till dagis
10.30 Hälsocentralen o hämta sjukintyg, som ska till Avancia, ska frysa mitt gymkort under mina 2 träningsfria veckor
12.00 Ett stycke sovande Jeff iväg med barnvakten Emma
12.05 Nautical o luncha barnfritt med sväris o sambo
13.00 Alandiabolagen med papper
13.15 Till Hotell Esplanad o rensa o städa förrådet på mina och hotellets grejer. (Herregud vad jag hitta höggabilder).
15.15 Emmaus med sånt jag ej vill ha
15.25 Avancia med pappret från häloscentralen
15.35 Hämta Li från dagis
15.45 Hemma och tar emot ett stycke glad, mätt och utvilad bebis

Gamla Tessa är tillbaka, iallafall för dagen. Imorgon är en annan dag.
Är så nöjd med dagen. Fått en massa gjort. Nu återstår kvällen med barnklädesförsäljning på torget.


Kommentarer
Postat av: Kim

Duktigt Tessa =)

2008-08-06 @ 16:27:03
URL: http://dressed-for-success.blogspot.com
Postat av: Mia

kollade genom nagra bloggdagar o have realised that i have not been on the computer for a feeew days. Helvete vad dina ungar kakar kraftor.Den genen fick dom fran dig ialllafall. ha ha. Forresten, Gabriel sover bra nu antligen. tog bara 6 dgr. Sover nu 9-5.30.mjolk. sover sen till 9. thank god for rutiiines. ho ho semestern over tack o lov

2008-08-07 @ 00:38:05
Postat av: Tessa

Jo kräftor och rutiner är A o O =) Jeff är bättre på att sova nu, men jag är långt ifrån nöjd. Fast nätterna är acceptabla nu. Ha ej behövt ränna upp 10 ggr per natt iallafall. Puh.

2008-08-07 @ 08:24:17
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0