Bygget

Såhär långt hade de kommit på bygget idag. Och vet ni, de jobbar på lördagar! Nu ser man ju hur formen tar sig och det kommer vara ungefär två kvadratmeter tomt kvar när huset är på plats, jumbostort tycker jag det är. Nu när man ser var huset kommer att stå, så ser man att det blir kvällssol till ca 19-tiden på "garageuppfarten". Alltid nåt. Det är verkigen spännande nu när det är igång. Karlsson (byggbossen) sa idag att det tar ca 1 månad innan huset är rest, så man ser storleken. Så fort trodde jag inte att det skulle ta. Men men, nu ska vi se, det kommer säkert nå snaror på vägen.





Kommentarer
Postat av: Kim

d blir större än jag trodde =)

2008-08-09 @ 22:47:19
URL: http://dressed-for-success.blogspot.com
Postat av: [email protected]

Va nice!!!! o så spännande!!!

Jag var o tryna när jag var o hämta grejs från Espen idag...(bara att hämta från oss nu vad du behöver, för vi tog hem rubbet som var kvar)

2008-08-10 @ 11:25:25
Postat av: Cindy

Oj oj va spännande. Ser bauta stort ut. Kul kom ihåg att uppdatera med bilder nu så man kan hänga på. I dag börjar vi lägga på tegel på taket :-)

Kram

2008-08-10 @ 11:34:49
Postat av: Tessa

Jo d blir bauta. Ska försöka komma ihåg att ta bilder, har ju bara haft tur och haft tomt i telefonminnet så jag kunnat plåta =) faktiskt dålig på d.



Gu va kul Cindy, tegel på taket. Något önskemål om när ni ska flytta in? Jag önskar till sommaren, men kan även gå så att d blir sommaren 2010, you never know =)

2008-08-10 @ 12:07:53
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Mia

blir ju stort detdar ser jag. Nasta sommar overnattning o vin kanske????

2008-08-10 @ 23:03:48
Postat av: Tessa

Jodu, är det inte klart nästa sommar så bäddar vi upp på betongen o har "snart klart hus-vin", som taklagsöl fast för tjejerna, haha.

2008-08-11 @ 09:35:31
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0