Träningsvärk!

Av Coren, under revbenen, hoho d finns då muskler överallt. Fast jag är så pass kry att jag lätt kan stritta över  vårt staket som är lika högt som mig. Måste gina över det när jag ska till Bettans o fixa bordet, annars måste jag gå runt via Neptunigatan eller v.Esplanadgatan (inte långt, men d tar längre tid). Bettans Bod är ju precis granne, ett staket och en parkering emellan bara. Så varje morgon vid tio-tiden innan Chrille ska på jobb, har jag lämnat fisen hemma och gjort mitt jompa pass genom att klättra över det där skrangliga staketet. Idag ska jag på bodypump, ska bli skönt d med. Fast nu ska jag försöka att int göra detta till nån träningsblogg, men jag är ju så ivrig nu när jag kommit igång!

Och hörni ångest-brudar kom ihåg gratis JÄTTEJOMPAN i Godbyhallen på söndag klockan 18.00!!!

Nu tror jag att jag ska dra till Krokens, det var LÄNGESEN jag besökte cafét (igår räknas int, för det är inte café kvällstid).

Kommentarer
Postat av: Camilla

Just ja glömde visst kaffet.. sorry..men räknades inte glassen ? =)

2008-04-03 @ 10:31:27
Postat av: Camilla

Och visst är det ju härkigt att hitta musklerna igen i kroppen som så glömts =)
Förresten är det något fel på träningsblogg????

2008-04-03 @ 10:33:17
Postat av: Tessa

Nej det är inget fel med träningsblogg, men min blogg ska va varierande -mitt liv helt enkelt. Och det handlar om så mycket mer än träning.

Café dagtid, kvällstid familjetillställning oavsett kaffe eller ej
=)

2008-04-03 @ 14:44:49
URL: http://bianco.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0