Onyttig och trött

Sitter framför datan med chips och dipp, på en torsdag. Gu va gott! Kände att kroppen ROPADE efter energi efter Susannas o min 1 timmes promenad längs med havspromenaden, via fiskkojan och tillbaka. Guu va skönt d va HAVSBRIS! Taxrackarn måste jag delvis bära på "bron" som byggts på berget, tydligen obehagligt att gå på, trots att "bron" är byggd typ 2 cm ovanför bergsklackarna, hahaha, man kan ju TRILLA.

Kidsen tuttar och mannen är på jobb. Jag skulle rusa ner i tvättstugan o va duktig, men nån granne hade hunnit före ikväll, båda maskinerna upptagna. GISSA om d ska bli skönt med egen tvättstuga och tvättmaskin i huset sen. Ah! Tänker tvätta varje dag!

Fattar ni, jag är trött, o klockan är inte ens elva! Mums va mysigt d ska bli att krypa i säng tidigt idag. Och jag SKA göra d.

Kan tillägga att allt som stod på min "att göra lista" här i förrgår är fortf. ogjort, har tydligen varit busy. Och imorgon blir d inte mycket göra heller, för då ska jag och barna dra ut till min kusin i Lemland och hälsa på. Har aldrig varit dit förut. Ska bli kul, då hon har en dotter på 6 år som Li pratar om rätt ofta, fastän de bara träffats typ 3 gånger på diverse släktträffar.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hoppas ni haft en toppendag! kramis

2008-04-18 @ 14:51:14
Postat av: Elin

Det är bra med chips....

2008-04-18 @ 19:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0