NY CYKEL!

Li har fått ny bike (försenad födelsedagspresent). Hon fick välja själv (eftersom vi VET att hon int väljer rosa, så Jeff kan ärva), det vart en blå, fast helst skulle det ha varit en svart och gul. Men utbudet är ju inte SÅ stort på denna holme, och denna är ju superfin. Liite knaggligt vid start emellanåt, men det går bättre och bättre för varje gång hon provar.

Imorse när hon kom till dagis skulle ju hon ha dit all dagispersonal och sina bästa vänner och titta på sin fina nya blåa cykel, med rävspår på sitsen.

image233

När jag parkerade den på dagis vid samma vägg som grinden (som man går in till gården), så protesterade hon och sa "Nej! DÄR ska den stå" och pekade rakt framåt från grinden sett som man går in till dagisgården (så att man ska kunna se den från grinden, utan att gå ut).

Nu ska jag till svägis o laga middag åt 9 pers som jag redan förberett.


***

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tummen upp, Li!

2008-04-22 @ 18:27:24
URL: http://jeneli.webblogg.se
Postat av: Mita

Vilken FRÄN cykel, passar henne lixom som handen i handsken!!!
Utbudet på cykelhjälmar är tydligen inte heller så stort på kobben eftersom ALLA har just den där blommiga hjälmen =)

2008-04-22 @ 19:06:43
URL: http://mita.webblogg.se
Postat av: Camilla

Bra m pakethållare o mönster på sitsen. Skitsnygg o bra m blått!!! Blommiga hjälmen är ärvd av Dessi =)

2008-04-22 @ 20:32:46
Postat av: Tessa

Ja stötdämpare oxå, nödvändigt. Haha, jo tummen upp skulle hon göra
=)
dax att plocka fram den blåa hjälmen nu så d matchar.

2008-04-22 @ 20:54:21
URL: http://bianco.webblogg.se
Postat av: Anna-Karin Lindberg

Hej!

Jag googlade efter en bild på en flicka på en blå cykel och hittade den här mysiga bilden. Jag ska hålla en presentation på en konferens som Myndigheten för samhällsskydd och beredskap anordnar i november som har titeln Forskning för ett säkrare samhälle (för mer info, se: http://www.msb.se/forskning). Eftersom jag själv har två små tjejer och inte skulle vilja att bilder på dem användes utan mitt medgivande så är jag noga med att fråga om jag får använda den i min presentation. Om inte låter jag givetvis bli och letar vidare.



Med vänlig hälsning,



Anna-Karin Lindberg

2010-10-11 @ 22:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0