Mera

Och medans Li lekte för fulla muggar och Jeff sov djupt ner till Kina, så tog jag mig en POWERNAP, idag igen!? Vad är det med mig?!

Kanske berodde på att jag:
-bakade mitt hälsobröd imorse
-dammsög och torkade golven
-städade ur och rensade EN av kökslådorna (många till återstår)
-tvättade 3 maskiner o hängde, vek 2 tidigare maskiner tvätt
-så hade jag Victoria över på besök, vi tog en liten promenix.

Och så läser jag här att svägis hoppats på besök. TUR att jag inte var in och läste det tidigare, har bojkottat datan lite här på dagen, och fått EN MASSA gjort, annars skulle jag suttit där o fikat och INGEN av oss hade fått ett skit gjort.

Var även ner till källarn o fixade en snabbis på Lis säng. Så glad och så nöjd. Nu kan jag fika hela veckan med gott samvete. Imorgon kommer kusin Sandra hem. SUUUPAAAA. (Hahaha, nejdå, det var bara så jag råkade läsa i min gamla dagbok från när jag var 16 och Sandra bodde i Norrvalla. Moget.)

Kommentarer
Postat av: Mita

Satan i gatan vad du fixade men nog ÄR det skönt att bara sitt och fika.....=)

Vår granne Klara och Meja är det oxå ca. 1/2 år emellan. Vi har träffats men dom leker fasiken inte med varann, sitter i varsin knut och leker med sitt....skumma ungar!!!! Men jag och Klaras mamma leker på mycket bra med kaffekoppen i högsta hugg!

2008-04-08 @ 08:06:13
URL: http://mita.webblogg.se
Postat av: Camilla

Fika är MEGA viktigt!!! o ofta!! o även om ungarna inte leker ihop har de nog koll vad den andra gör= alla blir glada =)
Mitt datastopp funkar inte nu i april , bor nästan framför den....

2008-04-08 @ 09:23:07
Postat av: sanna

Med en go morotskaka i magen får man dubbelt fler tvättar gjorda sen:)=

2008-04-08 @ 11:13:34
Postat av: kussa sandy

hahahah..Duktigt sten ska vi va!!! hahahaha...

2008-04-08 @ 14:31:22
Postat av: Jenny

Jag träffade Jeff och Li på Mariebad i lördags. Jeff åt puré så det stänkte över hela omklädningsrummet. När jag sa hej till Li så svarade hon "Var är Joel?" Haha!
Sötnosar.

2008-04-08 @ 17:17:47
URL: http://jeneli.webblogg.se
Postat av: Tessa

Hahaha, jo jag hörde att en viss fröken hade rååkat komma åt burken så den flög i golv o puren flöög så vilt spritt d bara gick
=)
nåssi, hon diggar Joel.

2008-04-08 @ 22:46:34
URL: http://bianco.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0