Förresten igår!

Igår så var jag och Li till Hammarland och "jobbade". Frivilligt arbetande på en fotbollsmach, då Susannas äldsta pojke är med i Hammalands IF. Jag och Susanna stod och sålde kaffe, bulle, godis och läsk. Li och Susannas pojkar var bollkallar. Fniss vad roliga. Det var spännande och kul först, men 2x45 minuter var liiite för mycket, så de tröttnade när det återstod typ en halvtimme av sista halvlek (eller vafan d no heter på fottisspråk). Plötsligt stod Natanael i målet, mitt under matchens gång, pois pois, sa finnmålvakten.

image241

Li har ju humor!
Li och Natanael höll på och lekte i sandhögen, ville ju ha en bild så jag sa "ställ er brevid varann", det gjorde dom, men när jag sa "höll om varann sådär coolt" så sa det swoosch så var Nat borta. Li skrattade och höll armen kvar: "det gör inget, jag kan låtsas att han står här".

Kommentarer
Postat av: Mita

Har aldrig sett så söt bollkalle!!! =)

2008-04-28 @ 14:56:03
URL: http://mita.webblogg.se
Postat av: Elin

Har kommit 3 nya desperate housewifes avsnitt

2008-04-28 @ 16:09:02
Postat av: mia

sot brud iallafall. gulle.L sade igar- mamma d kommer en ganska gammal film ikvall pa tvn. -jaha vilken da? - Indiana Jones sasongen borjar ikvall(som om han vet vem d e!suck!)!!Snacka om
att d var svart att halla sig for skratt. Jag o hugh bara glodde pa varandra o fick nastan maten i halsen. ha ha

2008-04-28 @ 16:43:06
Postat av: Tessa

Hahaha, satan för Lochlainn, han e SKÖÖN han om nån e.

Hoppsan Berit, ska GENAST ladda ner Desperate Housewifesavsnitten, tack Elin för upplysningen!

2008-04-28 @ 17:03:02
URL: http://bianco.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0