Feber

Jeffen är sjuuk. Plötsligt fick han 39,26 graders feber, gav supp, han sov och när han vaknade hade han 39,5. Stackars lilla prutten. Tjock grön snor har han oxå. Men han är rätt behaglig när han sover, dricker och tittar på TV om vartannat. Men det är ovanligt tyst.

****************
8316 steg idag
Men det fattas en par tusen då jag gått södragatan-svartakatten-posten och hem igen utan utslag (hade stegräknaren på troskanten med för tajta jeans som klämde på, ajabaja. Såå...jag har nog uppnått 10.000 idag!
****************

(Pappa sängen är färdig för montering)

.

Kommentarer
Postat av: Mita

Nåååå, stackars plutt....

2008-04-24 @ 22:27:38
URL: http://mita.webblogg.se
Postat av: Camilla

Vad lär du dig av detta????Inte bra m för tajta jeans =)

2008-04-25 @ 11:52:27
Postat av: Tessa

Hahaha, nej nej nej tajt E bra, lösning: man hänger mätarn på utsidan!

Gled in på Nautical idag, tröjan hade hakat fast ovanför den, så det verka som om jag hade nån skitdyr diamant som jag ville skylta med. Herregud va töntigt.

2008-04-25 @ 21:42:07
URL: http://bianco.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0