bUsy eLLeR?

Tydligen  har jag varit för upptagen för att blogga, hur kan man bli det?? Ha ju haft bussi abstinens, men nuuu, ääntligen fick jag en lucka. Sandra är ju på ön, har varit mycket fika, middagar och träffar. Imorgon far hon hem, då har det gått 6 dar, jag som tyckte hon kom i förrgår...hm. Nästa gång man träffar dem så har Chillie lärt sig sitta Jeff lärt sig krypa. HÄRLIGA KOMMANDE SOMMAR -SKYNDA!

Idag drog vi HELA familjen till Idrottsgården på Barnens planet. Oj så fint de hade ordnat. Besöket började med 35 minuters hungrigt köande efter mat. Satan vilken tid, men helvete va gott d va. Café Bönans ekologiska getostsallad, man DÖR ju nästan.

Tobbe Trollkarl uppträdde, det var  300 decibel därinne så Jeff o Chrille höll sig på utsidan, jag såg oxå bara början innan jag gick ut från salen. Chrille måsta akut på jobb så Li blev o kika på Tobbe själv. Så smetat med folk så d börja klia (gillar inte alls sån där trängsel - jag HATAR d).

Chrille som väldigt sällan klagar, har nu fått fram sitt budskap att han verkligen HATAR detta klimat, regn regn regn. En par gånger per dag får han ur sig att han just HATAR detta väder. "Undra inte på att finländarna skjuter sig i huvudet mest i världen". Ho hoh, inga van att va här på vintern!? Jag håller nog med, tycker att det får va nog snart, marken ruttnar ju när den aldrig får torka.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Det där Tobbes skulle Sampa ha vela vari på... men simkalas gällde för hans del så ...jag fick simma mina 1000...så skönt!!!

2008-04-13 @ 17:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0