Schema...

...på begäran =)

Såhär ser min vecka ut:

Tisdag 9-17
Onsdag 12-20
Torsdag LEDIG, Yoga 17.30
Fredag LEDIG
Lördag 9-14
Söndag LEDIG (Li ska på 4-års kalas 16.00-18.00, tihi)

Imorgon är det exakt 2 veckors arbete som återstår. Fattar inte, att tiden gått så fort (nu på slutet asså, söla ju bussigt första halvan). Får se om man får foglossning med djupa stötar in i benmärgen, svullen kropp, värkande rygg och börjar gå som om Jeffs huvud redan var ute, första dagen av mammaledigheten den 10 oktober. Hope not! Hoppas jag får njuta frisk lite av min ledighet oxå. För nu börjar jag längta efter att bara få va.

***

Kommentarer
Postat av: Camilla

För dig somm älskar listor sätt in lite viktiga punkter som bara va, ta ett långt skönt bad, nyttja sofflocket ifred typ
Förresten på fredag är jag oxå ledig o det ska bli såååå skönt

2007-09-25 @ 08:43:29
Postat av: mia

jaa du tessa. jag gar precis som om bebisens huvve tittar ut jag. D e inga heller skont nar d kanns som om d e moraknivar som sticker upp o hugger en i sli-an. sviiiiiiid. Folk maste tro att jag har nage fel i hofterna nar jag e o handlar. Gar som en 70 aring tant med reuma o rullator. nice

2007-09-25 @ 12:37:24
Postat av: Tessa

*Fnissar lite åt Mia*
stackare, men du vet, det är goda smärtor, snart har du knyttet där och smärtorna är ett minne blott. Vaggar nog snart jag med. Har du förresten provat bäckenbälte?
Camilla, ska sätta in lite såna punkter på min lista bland "massage", "ansiktsbehandling" etc...

2007-09-25 @ 17:23:45
Postat av: mia

har backenbalte hemma.brukar nog hjalpa ibland.

2007-09-25 @ 21:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0