Gravva info + att barn lägger märke till allt...

Li har väldigt torr hud. Och har hon badat eller duschat så MÅSTE hon smörjas, annars kliar hon sig hela natten och vaknar med bloden framme. Hon ska helst smörjas ändå. Men det där kommer man ju inte alltid ihåg. Här om kvällen när jag gav henne en rejäl omgång massage med kräm sa jag åt henne att hon måste påminna pappa om att han ska smörja henne när han tvättat henne, annars krafsar hon så blir d sår och sjukt.

-Som du gör på hakan. Du krafsar och då läker d inga.

***

Jag har ju då som sagt bussiga crawings efter rädisor, morgon, middag, kväll, och mellanmål om möjligt. Igår när vi kom hem från Noahs 6 års kalas går jag ju tvärt till kylskåpet. Hon behövde bara höra att jag öppnade dörren dit så utbrister hon från hallen:

-RÄDISOR?!?!

(Tur att hon inte vet att jag har en god, saftig kryddkaka i gömmorna).

***

Lite gravvainfo:

Vecka: 31+6
HB: 134
Vikt: 66,5 kg
Magens omkrets: 98 cm
Foglossning: NEJ
Svullen: NEJ
Trött i ryggen: JA
Sover: BRA
Hormonerna: Dom är rätt många ja

Kommentarer
Postat av: sanna

veckorna går mot rätt håll! tycker han kunde skynda på lite sugen på o gosa med en liten krabat igen:)fast ändå inte han får väl ta den tid han behöver..hördu vad vägde du i början om man får fråga? tror du närmar dig min max viktökning snart!

2007-09-20 @ 11:25:29
Postat av: Tessa

=) startvikt 60 kg.
Jo du får gosa hur mycke du vill me han sen! Hoppas oxå han kommer lite tidigare. Kram

2007-09-20 @ 13:34:04
Postat av: Camilla

Låt nu Jeff hållas på insidan tillräckligt länge o växa klart först, du hinner nog ha honom på utsidan oxå , fast vi alla längtar såklart att få snussa på honom.

2007-09-21 @ 10:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0