Vissa borde ha munkavle

Nu är snart mina acnesår borta! Jag har gett mig fan på att inte krafsa, vilket har resulterat i att krafsa bara lite, istället för hela tiden och i sömnen. Jag har duktigt smort in med diverse hjälpdon till natten och det börjar ge med sig. De där tre "finnarna" som uppenbarat sig på min högra kind i några veckor har nu börjat lämna efter sig små ärr. Finns inget att krafsa bort längre. Men med denna "acne" kombinerat med för lite sömn kan göra att man ser lite risig ut. I know!

Träffade en tjej häromdan, ingen bekant direkt, knappt så vi hejar på varann, men det vart iallafall en liten kort konversation över disken på Dillen.

-Är det inte dax snart?! flinar hon och nickar mot min kula.
-Mjaa, joo, 15 november...så d e väl snart.
-Mår du bra då?
-Joo, börjar bli lite tungt nu bara. Men annars...
-...ja du ser lite sliten ut,
avbryter hon mig.

Men satans kärring! Du ser själv ut som ett ollon förresten, sover inte ungarna på nätterna eller vad? Hade jag lust att vråla tillbaka. Hahaha, såhär i efterhand så är det ju ingen fara, men man kan väl hejda tungan liiiite. Iallafall till en gravid, hormonstinner en.

Kommentarer
Postat av: Petra

Jamen va fan! Så säger man väl inte... Jag tycker att du ser extremt fräsch ut, jag var ju svullen som en ballong sista månaden... Kunde inte ens böja fingrarna på mornarna...

2007-10-06 @ 12:32:37
Postat av: Tessa

Ja vet, lite fräck. Int för att jag gick hem o lipa men ändå. Sen så är det ju oxå kul att berätta här så e alla så snälla o talar om att det inte stämmer
=)
faktiskt inga svullen ännu.

2007-10-06 @ 16:02:38
URL: http://bianco.webblogg.se
Postat av: Linda

Hej Tessa! Fick tips om din blog. Läser i godan ro och skrattar tills jag fattar, den jävla kärringen är ju jag!! Förlåt mitt asklantiga uttalande! Du borde ha skrikit det du tänkte! Jag bet mig faktiskt i tungan när jag gick därifrån och tänkte att "hon kanske tog det på rätt sätt", istället för att gå tillbaks å be om ursäkt, inte smart. Jag menade det inte på det sättet, för det tycker jag inte. Själv såg jag inte klok ut när jag var i samma sits som du för ett år sen. Så nu kniper jag igen min stora trut och ber om ursäkt igen!! /Linda

2007-10-06 @ 20:36:42
Postat av: Tessa

*skrattar* Jadu Linda, det var ju ingen katastrof. Och jag tänkte faktiskt inte så mycket, för jag var ju skitslut och "tog det nog på rätt sätt" just då, d va först efteråt som jag vart att fundera på vad du egentligen sagt och måsta dela med mig här på bloggen. Ja man ska nog försöka hejda munnen att tala ibland. Jag har bergis klämt ur mig opassliga saker till gravida jag med. Apologize accepted
=)

2007-10-07 @ 09:47:12
URL: http://bianco.webblogg.se
Postat av: kussa sandy

hahahahaha....fy satan va passligt att nån kände sig "träffad"..shit alltså! Jaa,man ska väl passa sig för vad man säger åt dig iallafall. Anars så blir man väl uthängd för allmänheten att beskåda.. / din feta kossa...puss )

2007-10-08 @ 12:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0