Too much

Det är fortfarande för mycket på schemat i veckorna
Så nu har jag skippat Yogan. Gillade den, den fick mig verkligen att slappna av och somna. Men den för med sig mer stress i övrigt än den ger mig i avslappning i slutändan. Fann inte en kväll på hela veckan som jag skulle kunna pyssla med Li som jag hade lovat. Tog mig i kragen och beslöt att jag inte går de resterande få gångerna jag kan. Så nu har vi torsdagen till vår kväll.

Fyndade fönsterfärger på Bettans Bod, och tänkte att det skulle vara kul att prova. Fislisa är ju konstnär! Hon sitter stilla och i säkert 20-30 minuter med full koncentration, och gör SÅ fint. D e inga likt henne d heller. Hon kanske håller på och blir en pysselflicka ändå. Hon som varit sån som helst springer, hoppar, klättrar, ja allt som får upp flåset. Yess, säger jag då, jag som älskar att pyssla.

image86

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja det där älskade flickorna att hålla på med när de var yngre...nu har det nog varit bortglömt en tid..kanske de blir påminda på nytt nu när Li fixar.
Vi hade det på många ställen vill jag minnas, fönster,glas,vas... backflash =)

2007-10-29 @ 09:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0