Terapi

Jag började sticka en tröja åt Li för ca 1½ år sedan, den vart inte klar.

Men sinni nu har jag tagit itu med den saken och är på slutrakan i en STICKNING! Den får bli åt Jeff istället. Jag har även beställt BRODERIER!!! Det är på den där söta Tatty nallen (ni vet den där gråa med spretig päls som alltid håller ett hjärta eller dylikt på korten i bokhandlarna). Så nu ska jag brodera 3 små tavlor åt Li. Var även in till Dillen idag och kunde helt enkelt inte låta bli SCHLEICH DJUREN. Jag hämtade upp hela lagret med djuren och fyllde och sorterade, fyllde i en A4:a på vad som skulle beställas till. Ah, det var så härligt, kommer nog att sova bättre inatt, för senaste natten låg jag ju och surrade om de där rackarns, fina djuren. Med mig hem från Dillen slank det lite julpapper som jag ska vika JULKLAPPSPÅSAR av, vilket underlättar för inslagning av mindre paket på Dillen i julrushen. Måste försöka få sånt gjort som får mig i stilla lite. Ränner ju på som en Duracellkanin med 8 st D batterier. Har även planer på att TOVA ett tygstycke och sy nåt fränt åt Jeff.

Lite kärringvarning I know, men jag vet att JUST DU oxå sitter och klämmer på nån terapiform. Bikta dig gärna här.

Kommentarer
Postat av: Camilla

min terapi är ju på vinterhalvåret stickning, som du vet, prövar på lite annat hantverk emellan men det är bäst. Promenader oxå bra för då mår man ju bra efteråt oxå =)
Sommaren får jag klippa gräs, paddla(fast det var länge sen)...=)
sen var det ju det där med middagar...kanske ni vill komma ikväll =)
kram

2007-10-24 @ 08:47:20
Postat av: Tessa

Haha middagar=terapi, jag tror dig. Li hämtas av moffa från dagis idag och äter där. Chrille far på kurs 18.15. Just nu mår jag illa så jag måst gå o lägga mig. Går d magsjuka??? Kan ju höras senare. Kram

2007-10-24 @ 09:28:55
URL: http://bianco.webblogg.se
Postat av: Camilla

Krya på dig vännen!
jag lovar bjuda på middag en annan dag istället =)

2007-10-24 @ 09:39:31
Postat av: kussa sandy

jodu, kärringvarning har det nog varit på mig redan länge. Tovning och broderier låter som nåt i min smak, bjussar du på middag så tar jag med ullen... ( trodde man aldrig i tonåren att jag sku säga åt dig!! Hahaha )

2007-10-25 @ 14:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0