Nostalgisk

Fick nå "boa ryck" här mitt i valvakan och började rensa i bokhyllan (att ta itu med de där ofrivilliga gnagarna som rullar längs väggarna verkar vara svårare). För visst är det viktigt att bokhyllan är redig när Jeff kommer! Hittade en binge med fotografier från Thailand 2006. Vart ju riktigt nostalgiskt och drömde mig dit. Den här bilden på Li är ju helt ljuvlig då hon sitter på beachen och får flätor i håret. Gu va allting är "bulligt!´" i hennes ansikte, checka kinderna och läpparna, och de där ögonen ser ju helt fejk ut. Så söt helt enkelt.

Thailand å Thailand

Imorgon är det dags för ultraljud
Jag har tappat bort mitt mödra kort. Att man inte ens fan kan hålla reda på ens d. Chrille fnissa och sa att det var precis likadant när vi väntade Li, det var ständigt borta. Men den här gången har jag sökt ÖVERALLT och jag hittar det inte!!!

***

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vi får väl säga om han säger håll dig hemma flicka! inget resande nu bara drömma =)

2007-10-22 @ 08:04:22
Postat av: Camilla

Föresten tror jag att Jeff kommer ut o blir lika bra fast kortet är på villovägar =)

2007-10-22 @ 08:41:18
Postat av: kussa sandy

boa ryck??

2007-10-25 @ 13:29:41
Postat av: Tessa

Boa ryck. Ja, att man ska göra boet klart, pucko!

2007-10-25 @ 17:28:51
URL: http://bianco.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0