Exklusiv ansiktsmassage

Det var gött, trots att jag måste ligga på rygg nästan två timmar, gick bra med lite höftvridningar när man hade ansiktsmasken (som lukta lite bröd) på. Hon var nog inflyttad nånstans ifrån hon som gjorde behandlingen, för hon pratade lite roligt. "Nu sätter jag på glas, det kan kännas lite kyl". (kyl=kallt) Gullit. Var så slö efteråt så de skickade in mig i ljusterapirummet, som ser ut såhär:

image81

Där läste jag lite i SPA böcker om nedvarvning och uppladdning. Intressant. Härligt ljust. Måst nog boka nåt till nu, har fått så bra smak på det. Indisk huvudmassage låter inga helt fittigt.
Unna dig du med!

***


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ser inte så illa ut det där. Själv får jag en daglig dos av stark strålningsterapi från dataskärmen så det svider och flimrar för ögona. Inte uppiggande direkt :)

Var faktiskt in till Cleopatra idag (blev inspirerad av dig) för att boka in nåt och göra av med sista femtilappen på presentkortet. Funderade eventuellt att handla nå ansiktsprodukter för grov- och svartporig blandhy. Ingen där...

2007-10-17 @ 15:16:46
Postat av: Tessa

Yess, bra gjort...ingen där...faaan. Ja de där förbannade porerna, hur fylls de så fort?? Tycker jag klämmer varje kväll. Ingen ny finne att krafsa på, tur d. Men andra fina ärr blottas i plytet. Sku borda slipa bort lite hudlager.

2007-10-17 @ 18:35:51
URL: http://bianco.webblogg.se
Postat av: Tessa

Jenny, garv igen "strålningsterapi" du e så slut.

2007-10-17 @ 18:39:22
URL: http://bianco.webblogg.se
Postat av: Tobias

snyggt!

2007-10-17 @ 18:55:36
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: kussa sandy

" låtär dä inga hält fittit"???
ålänning eller????
hahahha....

2007-10-18 @ 19:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0