Alla är inte så modiga

Ett pick på axeln och där stod hon. Den där "jävla kärringen" som jag så vackert kallade henne tidigare. Minstingen sin i famnen och storasystern eftersläntrandes genom leksaksbutiken. Hon bad så hemskt mycket om ursäkt, och jag såg och hörde på henne att hon verkligen ångrade och var bekymrad över vad hon hade klämt ur sig den där dagen. Att hon inte menade ordagrant att jag såg sliten ut, utan mera trött (vilket jag ju var!). Det var väldans gulligt gjort av henne tycker jag. Jag undrar faktiskt om jag skulle "våga" göra så, jag önskar jag var modigare ibland.  Och jag tror nog att hennes barn sover rätt gott om nätterna ändå...

Strongt gjort Linda (om du nog vågar läsa min blogg mer).

***

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha, oj. Men bloggen är bloggen och där skriver man vad man vill och tycker. Läsning sker på egen risk :)

2007-10-08 @ 22:27:45
Postat av: Tessa

Jah, bloggen är bloggen. Den är bra
=)

2007-10-08 @ 23:41:17
URL: http://bianco.webblogg.se
Postat av: Kussa sandy!

Bra gjort Linda!!
Bästa att hålla sig undan. jag e oxå trött och gravid....MEN SNYGG!!!!!!

2007-10-09 @ 16:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0