Lite uppdateringar

Lite uppdatering från BB


I tisdags kl. 09.08 kom Jeff ut. Han var 50 cm lång och vägde 3860 gram. En stadig pojke med veck på låren. Vid min sida fanns svägis Camilla + 10 andra grönrockade. Chrilles planerade axeloperation vart avslagen på tisdag morgon, eftersom kirurgen var sjuk. Tur i oturen fick han ju då vara med att tvätta och sköta Jeff, medans man själv låg och karvades ytterligare, ut skulle ju dermoiden också. Det var minsann en asig sak, bild kommer senare. Operationen i det hela gick bra. Jag mådde ju som ett rövhål då de grävde omkring bland mina inre kroppsdelar, förlorade 1,5 liter blod gjorde jag också. Men det gick snart över och jag kunde rullas ner till barnavdelningen och hälsa på Jeff. Han hamnade där i kuvös för återhämtning. Han hade lite snabb andning. Söööt  och mycket trött krabat, han bara sover och sover. Bild kommer senare.


Chrille har sovit här på BB 2 nätter men är nu hemma med Li, och här blev plötsligt så ensamt, men jag har ju Jeff som pruttar brevid mig. Ska försöka ta vara på lugnet nu.


Ni kanske undrar hur detta inlägg plötsligt ligger på bloggen. Jo sinni, jag har en urgullig sambo som överlämnade sin laptop till rum nummer 9 på BB, och hjälper mig sedan även att sätta upp inlägget på bloggen, mmm puss på han

Kommentarer
Postat av: Petra

GRATTIS!!! Hoppas inälvorna lägger sej till rätta snart... (ryys...)

2007-11-10 @ 12:40:58
Postat av: Linda

Många grattisar till fina pojken från oss väntande!

2007-11-11 @ 19:08:01
URL: http://sumairus.blogg.se
Postat av: Lena

Väntar på att få se det lilla knytet. Kommer hem om ca två veckor! Hoppas att ni mår bra! Många kramar!

2007-11-11 @ 19:36:57
Postat av: Emma (barnis)

GRATTIS! Ni kan ju höra av er sen när det lugnat ner sig och man får komma och hälsa på =) KRAM

2007-11-12 @ 11:05:32
Postat av: Emma (barnis)

GRATTIS! Ni kan ju höra av er sen när det lugnat ner sig och man får komma och hälsa på =) KRAM

2007-11-12 @ 11:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0