Info

5 dagar kvar nudå. Kommer att sova på sjukhuset måndag -  tisdag. Tisdag morgon är det OP. Troligen kommer faster Camilla att medverkar vid "förlossningen". Gulligt av henne att erbjuda sig, som Susanna skrev i ett mail till mig: "åh att du alltid ska va så jag fixar det nog själv!!! " Kanske tror att jag är tuffare än jag är i många fall. Fast jag tror faktiskt inte att det skulle vara några problem att göra d själv, känns ändå tryggt att ha någon nära där, som kan springa med och kontrollera att de inte byter ut Jeff mot någon annan  =)

image87

V. 38 GRAVVAINFO
70 kg - 102cm


Han bökar på som attans därinne, vet inte vem som betalar honom. Det skär och strålar åt alla håll som han bankar och stretar mot allt han kommer åt. Ryggen är dock bättre och värker inte lika mycket om nätterna, däremot så har jag svårt att sova. Hundratio tankar snurrar bakom min panna om jag vaknar om nätterna. Imorse vaknade jag 4, vred och vände, fick ingen sömn, halv sex fick jag nog och gick upp och tog en mandarin och läste lite. Tillbaka i säng vid sex och somnade kanske vid halv sju, 8.45 stod min ängel vid sängkanten. Min söta ängel som fick vara hemma från dagis en dag extra denna vecka. Grr, hon e så rar, vår Li.

Kommentarer
Postat av: sanna

javisst, du skulle fixa det själv, är glad för andras sinnesro att du har lite stöd med:)det kommer och gå fint! dags och ta det lugnt nu bara så han hålls kvar i helgen!snart har du 2änglar,otroligt nog räcker kärleken till för alla ungar,kram!

2007-11-02 @ 07:43:14
Postat av: Camilla

Flickorna här vart avis att jag får vara med o undrade
varför jag inte tänker hålla Chrille i handen också =)
Livet är orättvist ibland!

2007-11-02 @ 09:38:01
Postat av: Jenny

Vad bra att du har lite stöd :) och spännande att få vara med, Camilla!
Det är nog dags att han får komma ut nu, innan han sparkar sig ut genom bukväggen.

2007-11-02 @ 10:24:01
Postat av: Camilla

Vågar jag ens nämna att jag sovit oroligt i natt =)
spännande!

2007-11-02 @ 10:35:09
Postat av: Camilla

passande text på linnet =)

2007-11-02 @ 12:58:09
Postat av: Tessa

=)
jag ha å sovit konstigt. Lär knappast va utvilad på tisdag morgon...

2007-11-02 @ 15:58:39
URL: http://bianco.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0