The bold & the beautiful

The bold & the beautiful

Kommentarer
Postat av: svägerskan

Vad vackra ni är!

2007-05-08 @ 08:39:31
Postat av: Kussa sandy

Herrejäävlar så nätt man kan va då!!! Du verkar iallafall haft tillräckligt lång klänning så att inga fi***n syndes!! Ser jag rätt, hade du LÖSNAGLAR??????? Men det måste jag ju nog erkänna,......snygga var ni riktigt faans!!

2007-05-09 @ 12:12:47
Postat av: Tessa

Jammen din bondlärka! Lösnaglar ja (tyckte inte det skulle platsa med nagelband och några milli fras till naglar), lång klänning ja (fast int lika tajt som din va när du va tärna, men nästan).

Tänk, sådär går de där glamourösa, rika omkring, och är snygga bara, fast under fasaden är ett alldagligt glåmigt, rynkigt fejs. Reality.

2007-05-09 @ 22:10:47
Postat av: sanna

åh vad kul o få se bilden på oss!jäkligt kul o få va lite glamourös som omväxling jo:) nu väntar jag bara på nästa tillfälle o få klä mig fin..jo jag vet kommer ej o ske..o du var sannerligen ingen skittärna eller va du skrev,lite gravid bara som sagt i det blå:)!men allt gick ju som smort i allafall,lite blommor glöms ju lätt,haha! skulle ha dig igen men hoppas det ej behövs om du förstår va jag menar..naglarna jo sickna problemskapare.ballt d blir värsta gravidbloggen detta nu framöver:)kram

2007-05-17 @ 20:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0