Recept

Kl. 23.15
Fick nå ryck som vanligt och vart sugen på att bjuda mamma och pappa på hemlagad mat. Började förbereda morgondagens middag. Spenat och tonfiskslasagne a´la Tessa. Ville äta upp det med sked så gott som d dofta. Fortsätter imorgon.

Receptet är:
2 lökar
2 klyftor vitlök
2 morötter
2 stavar selleri
2 tetror med krossade tomater med örter
3 burkar tonfisk i vatten
lite oregano
peppar
frusen bladspenat som man river eller finhackar


Spenatplattor och ostsås, recept till d finns på förpackningen. vi snackar PIRKKA sen.

Ska bli fittigt gott att äta d igen, det är det här jag lagar när jag vill bjuda tillbaka svägis eller päronen på käk.
Gott och nyttigt.

(Jenny, kan du ge mig receptet på din tonfiskröra, har tappat det.)

För övrigt, ifall någon är intresserad, så är jag ledig to-fre (eventuellt någon timme på fredagen), jobbar lördag, ledig söndag.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Intresserad! =)

2007-05-24 @ 10:24:09
Postat av: kussa sandy

tyvärr, INTE intresserd!!!!

2007-05-24 @ 11:21:38
Postat av: Tessa

Long time Sandy
=)
håller på och lägger schema för Juli, så om det är nån SPECIELL helg du önskar mig ledig så meddela. Nörd.

2007-05-25 @ 07:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0