Mina nya "must have"

Eftersom jag inte är så matsugen så har jag ju självklart annat jag lever på:

-Knäckebröd med smör och aromat. 5-6 mackor på raken ger en liten bukfyllnad.
-Bröd över lag. Det blir man mätt på. Helst med kalkon eller pricki korv.
-Apelsinjuice. Fy fan om den tar slut, har alltid minst 1 liter på lager.

Jag får nog snat skörbjugg.

Annat som oxå lätt slinker ner.
-Salmiak, helst så stark som möjligt, försöker att inte ha det hemma, utan svänger in till Minimarket nån gång och köper en turkisk peppar klubba. Bäst så.
-Kräftor och räkor. Är sugen ofta. Har redan ätit både kräftor och räkor i år. Och har även en ny ranson i frysen ifall suget blir för starkt.


Kommentarer
Postat av: svägerskan

blåbärssoppa var något som jag hade stora behov efter , pröva! mycke vitaminer!

2007-05-11 @ 09:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0