Huuto och jag

Turkietresan närmar sig, och jag ska strax sätta mig ner och göra en checklista och se ifall nåt behöver göras innan lördag. Eftersom sparkontot nu är länsat och lönen är slut. Så nu har jag units till försäljning på min kära clixosida, där pengarna konstigt nog bara ökar, och så har jag satt lite mer kläder till försäljning på Huuto, galningarna betalar ju vad som helst för lite tyg. Och när sommaren är över ska jag hyra bord på Bettans Bod, jag vet att jag har pratat om det LÄNGE nu, men jag ska verkligen göra det i höst. Rensa i allt det som man vill behålla, fan va svårt det är det där...fast det känns ju bättre när man får betalt.

Till alla: jag kommer snåla på mobilräkningen under semestern och inte svara ifall ni ringer sen. K r a m

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag vill också introduceras i det där säljgrejset. Inte för att jag har mkt att kränga iväg...

2007-05-31 @ 07:50:43
URL: http://jeneli.webblogg.se
Postat av: Tessa

Allt på finska, det är det som är piss. Men man lär sig. Kan visa dig vid tillfälle.

2007-05-31 @ 10:36:58
Postat av: kussa sandy

Du kan ju sälja några av minaa gamla paltor som är hos dig i beslag. Dom borde du ju få fittit mycki fyrk för!!

2007-05-31 @ 21:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0