Helvetes jävla ryggsatans skit!

Imorse kände jag mig sämre än hon, gamle Agda igår. Hade svårt att ta mig upp ur sängen. Efter en natt med väckning såfort man skulle svänga på sig påmindes man av en inre röst "kom ihåg att du  har JÄVLIGT ont i ryggeeen, du måste vända dig försiktiiiigt". Helvete.

Li sov till 10.05, dvs 12,5 timmes sömn, förbereder hon sig för resan mån tro? Jag har krypit längs med golv och klättrat för dörrkarmar här idag morgon. Drog en stretchövning och lämnade Li till dagis. Precis när vi kom dit skulle de in och äta lunch, det kändes ju bra...*suck*. Att gå och stå gör gott för ryggen. Men jag blir så förbannat trött när det ska ta så ont, det är en hel vetenskap att lyfta Bianco ned- och uppför trappan när det är pissdax, och inte tala om att duscha av henne av allt sand och skit som fastnar under hennes låga mage. Allt som går att göra ståendes eller gåendes är okej. Men skämta inte ens om att jag ska plocka upp nåt från golvet.

På lördag ska man dras med backpacker ryggan, tur som vi har så kör snälla Caj oss till Arlanda, sen är det bara att checka in skiten. Skulle helst av allt vilja bryta ihop och gråta och tycka synd om mig själv. Men biter man ihop och kämpar så skuffar man det lixom åt sidan, och då existerar det inte, iallafall inte för stunden.

GE MIG MORFIN!

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför har du inte provat kortisonsprutor in i ryggen direkt. Det gjorde dom på mig då det var som värst. Nu e det ju i och för sig åt helvete igen, men det är ju en bisak...kämpa på fru klenrygg.. jag VET hur det känns!! URK!!

2007-05-31 @ 22:01:38
Postat av: Tessa

Jotack jag VET att du gjort det, och vem klaga som en halvslaktad gris på Vanda Airport?
=)
Fundera ju på det, det funka ju så satans bra på Bianco. Ska höra med läkare snart. Ska bara pina mig själv lite till först.

2007-06-01 @ 08:52:57
Postat av: sanna

stackare där,ta en sån där spruta så inte resan går åt pipan iallafall,kramar till dig

2007-06-01 @ 10:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0