Bikini?!?!?!??!!

Fortfarande bikinilös.
Snälla Lina mailade mig om att hon läst bloggen om att jag saknade bikini till Turkietresan. Och erbjöd sig att jag skulle få komma och prova en av hennes bruna sprojlans som var för stor till henne. Glad vart man ju och var dit och provade igår. Ungefär 4 storlekar FÖR LITEN var överdelen. Helvete, Dolly kan gå och lägga sig! Det såg sjukt ut, och jag funderar nu starkt på att gå till KappAhls XLNT sida och titta på bikinisar, man får väl sy in omkretsen bara kupan stämmer. Och vad ska hända när mjölken rinner till? Jag kommer ju att spränga mina t-shirts.

Fan oxå.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Det härliga är att du kan skryta om att det är äkta vara!
Själv borde man sätta i ett par hundra gram koksalt för att fylla ut skinnbitarna som fladdrar nere vid naveln.

2007-05-25 @ 11:49:05
URL: http://jeneli.webblogg.se
Postat av: Camilla

Jag tror du bara skryter lite om sizen samtidigt som du lyckas få in att omkretsen är det inget fel på =)
kramisar
ps jag är sugen på paj i helgen...?

2007-05-25 @ 12:31:41
Postat av: Tessa

Hahaha, ja där fick jag det sagt oxå
=) geting med stora lungor asså. Fniss. Paj? Hurdan paj? Lördag?

2007-05-25 @ 20:08:19
Postat av: Silikon-helsing

Jag säger bara det..Detta är det enda som jag tackar gud för!!!! och Jenny, det går att skryta fast det inte är äkta var oxå!! ;)....Ps.s På XLNT sidan har ju du handlat länge, varför så big deal nu?

2007-05-29 @ 06:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0