Ungar e sköna

Är på 2 års kalas när födelsedagsbarnet får samtal från sin gudmor:


-Hej vad gör du?

-Jag ha kakka, svarar Natalie, i samma tonläge som om hon hade svarat  "jag äter tårta".


Ibland är barnets liv är så problemfritt, sålänge de får rycka grejer ur händerna på andra och säga "d e mitt", och ingen protesterar. Protesterar man så går ju jorden under för dem.
--------------------------------------------------------------------------------------------------


Imorgon drar jag och Li till Stockholm och möter upp Chrille. Ska till Kungens Kurva IKEA och kika. Har aldrig varit till världens största IKEA, ska bli intressant. Förhoppningsvis är vi tillbaka redan på kvällen.

Ja just ja. DHW va d ju....


Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha. Nåja, det är ju inte helt omöjligt att man skulle få svar som: "jag ha kakka" av dig heller om man ringde och ville veta.

2007-03-08 @ 19:37:46
URL: http://jeneli.webblogg.se
Postat av: Tessa

Fniss, nä d e sant. Händer ju faktiskt titt som tätt.

2007-03-08 @ 21:59:00
Postat av: svägerskan

Ska bli intressant att se hur mycket ni kommer hem m från ikea nu när broms brorsan är med=)
höres

2007-03-09 @ 08:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0