Schema v.13

På begäran av besökssugna middagsbjudare:

Måndag 12-20
Tisdag 9-17
Onsdag 9-17
Torsdag ?
Fredag 12-20
Lördag 9-14

Tränar först 20.15 den här veckan. Så det finns TVÅ hela vardagar att välja mellan. Och så va d ju länge sen vi hade helgtacos. Och så har jag en par dagar som jag gärna tar lunchsällskap (Susanna!)

Nu har jag blött, nyklippt (duktigt fräscht, fint och glansigt) hår. Ska föna till det lite, på eget vis. Och hoppa på cylen till jobbet.

På fredag flyger man till H:fors. Vidare till Borgå, Sandra "frashåret" Helsing. Ska bli fittigt kul.



Kommentarer
Postat av: Camilla

onsdag kanske och eller tacos till helgen(ej söndag, ska på kalas), var såå länge sen. Bokar direkt vid klartecken =)
hälsa o krama min syster i Borgå från mig o säg att jag saknar henne sååå fast jag ser henne till påsk
kramisar o ha d bra

2007-03-21 @ 10:50:18
Postat av: Camilla

torsdag går ju oxå förståss om du bara vet jobbtiden annars får väl din övriga familj komma fast jag träffar gärna dej med någon gång =)

2007-03-21 @ 10:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0