Några av de senaste

kommentarerna och diskussionerna som Li filar på för tillfället:

Påvägen hem från dagis, far och dotter:
-Pappa jag är lite sur på dig.
-Jahaa, varför d då.
-För att du har slagit mamma och mig.
-Mhmmm, var har jag slagit er då?
-I ansiktet.

Dra den där om jesus oxå. Störd unge  =)

Påvägen till dagis igår, mor och dotter:
Li kisar upp mot den klara, ljusa himlen:
-Hördö mamma, det börjar nog bli vår nu!

Sen så har hon så sjukt hemska mardrömmar där hon gråter och gnäller i sömnen:
-Hon får int ta min spadeee...

Och ofta kommer det:
-Men MAMMA varför LYSSNAR DU INT PÅ MEJJJ.

Hoppsan, var har hon fått d ifrån?

Kommentarer
Postat av: Camilla

jo mardrömmarna om spadar o bilar har man hört med riktig inlevelse, världen är hård.
Chrille slår jojo säkert var det med munnen som vi andra kallar pussar då eller?
varför lyssnar du inte på dottern? här kom oxå det fast Samuel satt en hand på varsin kind o titta mig i ögonen o sa det... konstiga barn är de släkt eller =)

2007-03-15 @ 09:37:35
Postat av: Tessa

Ja de där barnen verkar ha starka blodsband. Jag blir slut
=)

2007-03-15 @ 20:49:13
Postat av: mia

e d bara jag som har cp dator men jag kan ju inte for fem penni se vad ni har skrivit for kommentarer for d e for liten skrivstil.Forresten tessa sa har min email address fittats lite sa du far vanta tills den e fixad. snart hoppas jag.

2007-03-16 @ 11:22:04
Postat av: kussa sandy!!

hahahahahah.....jag blir sluuut!!! tessa, du måste komma ihåg att lyssna på Li emellan....hahaha...Sjuka släktband!
Jag hade oxå mardrömmar då jag var liten. Minns en gång då jag, mia och morsan sov i samma säng, och jag skrek i sömnen "var eeee vi"??? Mi vaknade och svarade gulligt och yrvaket tillbaka " vi e på jungfrskäääär och grillar korv " !!! hahahaha...jävla ungar va sköna dom e..

Puss pusss.....jo, förresten så bröt just Robbe näsan i Vitryssland!!!!!! buhubuhu...

2007-03-16 @ 20:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0