Ålfen är bra, för den har internet

Ni vet, hörnsoffan längst fram i fören till höger på Ålfen, där man kan sova gott och sträcka på sig. Vi var nästan först ombord, jag rusade upp till cafeterian halvt sovande, beredd att kasta mig i soffan...men va sättän....där sitter ju redan två nuckor. Hur fan ha de kommit dit? Och varför ska DE sitta där och sticka när JAG är trött och vill lägga mig ner där?? Jaja, det är väl bara att inse, man reser inte ensam på gamla Ms Ålandsfärjan. Hoppas nya båten har MÅNGA soffor, fast då hinner man väl varken bli sjösjuk eller lägga sig och somna innan man är framme på svenska sidan. För har ni hört att den lär ska gå M.hamn-Kapellskär på under 2 timmar! Yess, vad jag ska kryssa!!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jäla nuckor.
Jag ser att du bytt layout på bloggen, en "träningslayout". Ligger det nån tanke bakom det? ;)

2007-03-09 @ 07:57:38
URL: http://jeneli.webblogg.se
Postat av: Tessa

Eeeh, tyckte bara att den va snigg =)

2007-03-09 @ 09:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0