Ett gott mål förlänger fettet

Var och handlade till Kantarellen igår.
Omätt. Det slank ner bl.a en MEGA PUSSI chips 350 g.

Så jag har just avnjutit 1/3 av påsen och 1/4 del av vår smältost som jag pressade en klyfta vitlök i. Eller jag pressade en klyfta vitlök i varje portion "dip" som jag lagade, jag fyllde på 3 gånger. Nu är det bara 1/3 chips kvar i påsen, för den andra 1/3 åt jag upp igår kväll, med lika mycket smälostsdipp.

Vitlök är ju bra för immunförsvaret, 3 klyftor dessutom! Dessutom så är det bra för förbränningen, kan behövas lite förbränningstillskott när man trycker i sig 100 gram CHIIIPSSS.

Ni skulle bara veta hur gott det är! Har ätit det varje bastufredag i min barndom. Men nuförtiden behöver jag ingen bastu för å kunna äta d  =)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Där försvann åtminstone mitt dåliga samvete för den nybakta bullen idag på stranden... =) fast det ej var min godisdag...

2007-06-26 @ 22:44:02
Postat av: Tessa

Man måste ju unna sig, mitt nya motto
=)

2007-06-27 @ 08:11:29
Postat av: Mia

godis dag o godis dag. Har pa Irland sa klammer jag ner mig bullar o godis sa d smaller om d. ho ho men gott e d. D e ju jobbigt nar d ska smaka sa forbannat gott i munnen. Hoppas bebban i magen behover d verkligen for jag vill inte ha nage extra 10 kg att trana bort. Urk!!

2007-06-27 @ 14:04:08
Postat av: Annica

Ja dom där kräjvingsena e inga lätta dom heller,ja ja e ju mest sugen på kåldolmar hela tiden...

2007-06-27 @ 21:12:41
Postat av: Tessa

Om d så sku va kålisar. Jag åt upp resterande personalchokladen innan Jenny ens visste om att de fanns!

2007-06-27 @ 22:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0