Dåligt med tryck

På senare tid så behöver man inte vara rädd att få piss på underlåren/arslet när man hållit sig för länge. Asså, när man knipit så länge så det är högtryck som kommer ut mot porslinet och det studsar tillbaka uppåt. Det är nu tillfällig historia, för nu rinner det, eller ska jag säga droppar det sakta men säkert på plats i porslinet, utan tryck. Spelar ingen roll att man knipit och hållit sig en timme, fast man känner att nu är det tryck, det kommer nog minst ½ liter, så kommer det ändå bara 1/4 dl, . Man kan inte längre tävla med Jenny om vem som pissar snabbast, för det går ju ändå inte att skynda på strålen. Såhär får jag väl ha det några månader till. Bad pressure.

Hoppas det blir sol till travkvällen!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Mjo, sådär är det när det blir trångt om utrymmet i buken.
Själv har jag sånt tryck att jag måste sitta framstupa över wc-stolen för att inte pisset ska spruta rakt fram och över kanten mellan benen.

2007-07-07 @ 20:16:40
URL: http://jeneli.webblogg.se
Postat av: Tessa

=)hahah, känner igen d där, i normala fall asså. Säkert därför vi har pissrekord oxå, på tid asså.

2007-07-07 @ 22:23:13
Postat av: Camilla

haha den där tävlingen kan jag vara med i o känna vinnarsmak =)

2007-07-08 @ 11:44:04
Postat av: Tessa

ja du har en säker medlemsplats i Jennys o min "snabb och bekväm"-klubb. Vad regler är för att vara med i klubben publiceras later on
=)

2007-07-08 @ 15:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0