5 dar kvar

Idag var sista dagen på jobbet innan vi åker. Kändes lite avbrutet då jag började med inventeringen idag, och jag kände att jag gott och väl skulle kunna springa omkring med den där scannern en par dar till. Vart så in i det, så inatt vet jag vad jag kommer att drömma.

Imorgon ska jag:
-tvätta
-på kaffe till Runa
-handla lite resepiller till Hälsokostbutiken
-köpa DVD-brännare till datorn (38 euro på Ålands kontorsmaskiner, 45 på MKAB)
-träna

Kommer säkert på nåt till där emellan så jag glömmer bort nåt av ovanstående, det är jag i ett nötskal d.

På lördag har jag lovat 3-års kalas åt Li, hon får hit en par lekkamrater på dagen och senare på eftermiddagen så skulle mamma o pappa komma via, och Runa, hon lär stanna mer än "via", pratglad som hon alltid är  =)

På fredag är det julfest på arken...kan bli kul d.

Förslag på hur man får en vuxen manlig surpuppa till en sötpuppa?
Hur fan orkar man va långsint, gud vad energikrävande d måste va...tur att man själv e perfekt  ;o)

Allt man inte dör av blir man starkare av
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0