Hungrig - hela tiden!

Trots att jag ligger i ide och inte rör mig mycket är jag jämt och ständigt hungrig. Ja veet, amningen. Men ändå. på kvällen när ungarna somnat tar jag mig som ex. 4 mackor, en frukt och ett stort glas dricka. Det tar ca 1½ timme så kurrar magen igen, och då skulle jag helst trycka i mig en platta choko. Inatt vaknade jag och kunde inte somna om för jag var så förbenat hungrig. Jag måsta gå upp och ta ett glas äppelcidervinäger för att få hungern stillad. Nu var det 2 timmar sen vi åt, och jag har varit hungrig nästan en timme redan. Kylen är proppad, men jag finner inget av intresse, förutom i Lis lördagsgodissparor, som konstigt nog minskar trots att det ej är lördag...


Här kommer en glad råddkopp:

image105

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tur att det är jultider o julbord då =)
Är själv inne på 10. dagens flunsa m stegring ,,,aptiten är låg, skall till läkaren idag..vill bli frisk o få tillbaks orken....

2007-12-20 @ 08:34:27
Postat av: Mita

Kanske du har mask i magen, ha haaa....
Det ser ut att kittla lite på lilla hakan det där....söööööt unge!

2007-12-20 @ 10:34:53
Postat av: Tessa

Kittlar säkert, JÄTTE sööööt AJ NÅU. Jag hoppas verkligen du blir frisk till jul Camilla, låter slött d där. Men nu ha du ju fått massa knark att knapra på så...lycka till!

2007-12-20 @ 13:48:52
URL: http://bianco.webblogg.se
Postat av: Tessa

MASK?!?! Fy faan! Men man vet ju aldrig med min kropp, vad den innehåller försåss URK!
=)

2007-12-20 @ 13:52:45
URL: http://bianco.webblogg.se
Postat av: mia

joo den innehaller ackliga dermoider ocksa har vi sett. uuuuurk. Sjalv som du vet packa jag in amningen. Kandes bra for mig. Har inga tid nar en 4 aring brevid star o hoppar av o an. helvet vad han e ennnnoying. Synd att aga e forbjudet. Fast smisk borde han nog fa iallafall. javla trots pelle!

2007-12-21 @ 00:21:51
Postat av: Tessa

Garv Mia, jag förstår PRECIS hur du tänker. Här har man ju turen att ha en karl hemma större delen av dagen såhär års, hjälper mycket d. Hoppa i sängen när man ligger o ammar tycker den här snart 4 åringen OXÅ om. Vittu vad det kan börja koka då. Men tur att man har nerverna i någolunda skick så man slipper AGA de små söta trollen
=)

2007-12-21 @ 15:27:15
URL: http://bianco.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0