Gravid

Det finns ju olika åsikter om det där med att gå och känna på gravida kvinnors magar. Jag läser överallt att det är "förbjudet". Min mage är rätt så orörd så jag blir nästans glad när någon kommer och klappar på den (än så länge iallafall).

En och annan karl har varit där och klappat och känt av ren nyfikenhet, tjejerna har mer respekt. Men idag kom "Skomakar Micke" av alla förbi med sin egen supersöta minsting hängandes i famnen och klappade några gånger på den spända kulan medans han drog en kort story om hur olika syskon kan bli. Jag vart lite småställd, men vissa ser det där pajandet som naturligt, och så är han ju ganska snygg, så trots att jag knappt känner honom så var det helt okej  =)   men jag kan säga till er vänner, ni får känna  =)  d e helt okej.

En annan sak. Jag är helt GALEN på lukter som: betong, källare, avgaser, bensin, instängda förråd och dyl. Jag bara står där och drar in och NJUTER, det luktar SÅÅ GOTT! Jag gillar lukterna i vanliga fall med, men just nu är det horibelt. Jag måste gå in i utelagret på jobbet emellanåt och bara dra in. Här hemma finns d ju källare. Garage ar oxå den där beroendeframkallande betonglukten. Mmm...

Hungrig!

Gravvainfo: hoppsan, uppgifter saknas.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha, ja man blir lätt lite störd i det där tillståndet. Men jag måste erkänna att jag också gillar den unkna lukten i uteförrådet och visst tankar man bilen med halvslutna ögon, lätt lutad mot tankapparaten (vad fan heter en sån?) lätt berusad av de ljuvligt doftande bensinångorna.
Jo, man blir bra sugen på att klappa och känna när man ser en sån där fin mage som du har.

2007-08-11 @ 08:23:08
URL: http://jeneli.webblogg.se
Postat av: Camilla

Skulle jag läst detta igår redan hade jag klumat, pajat o känt om fasters lilla nyförvärv rör sig =)

2007-08-12 @ 12:12:16
Postat av: Tessa

Hahaha. Du hinner nog.

2007-08-12 @ 13:28:39
Postat av: kussa sandy + lillan

känner till det där med magen! svärfar klappar på den varje gång jag går förbi, och det känns väl oftast okej. Men den e så jävla känslig, så jag börjar nästan må dåligt om man rör på den överhuvudtaget..
Blev ox¨å helt rabiat på farsan då han sa: nämen oooooj, kan jag int få ta kort på magen??? jag svara hormonstinnt och förbannat: ta kort på din egen saaaatans mage!!!!! fantastiskt med graviditets-hormoner...hahaha

2007-08-13 @ 09:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0