Papper eller utan?

Läste i senaste XIT, sätter du papper på ringen eller kör du bara rakt på? Det var 3 tjejer som fick frågan och alla hade svarat helt rakt: PAPPER UNDER SÅKLART! Förbannade mesar, vaddå papper. Det är inte alltid det finns papper att torka sig med ens. Och vad fan kan man få för sjukdomar genom att sätta sig direkt på ringen på arkens toa? Berätta för mig så kanske jag börjar sätta d. E d pissdroppar där så torkar man bort d först innan man avnjuter en stril. På allmänna toaletter i sverige kan jag sätta papper ibland, det beror lite på hur fräsch eller ofräsch toan är. Jag ska va glad om jag kommer ihåg att tvätta händerna efteråt.

Min kropp sprudlar säkert av en massa bakterier, men så är jag sällan sjuk å. Fy fan va jag är äcklig.

Kommentarer
Postat av: sanna

papper under det är standard o köra med i sverige,av ngn anledning ja..är garanterat mer ofräscha typer på arken dock..hm men händerna tvättas abselut..okej kanske inte då på arken toan vid tvåtiden på natten..uj snuskgrisar e vi allihopa??

2007-04-20 @ 10:14:05
Postat av: Jenny

Efter att ha suttit direkt på det kladdiga porslinet, torkat sig med handen och vadat i piss på bulgariska toaletter känns det som om varken svenska som åländska toaletter kan avskräcka. Inget papper på ringen för mig heller, alltså.
Och har man inget papper kan man ju alltid använda en "pisshandduk", fniss.

2007-04-20 @ 13:50:30
URL: http://jeneli.webblogg.se
Postat av: Camilla

Skönt att höra att man e i gott sällskap =)
Trevlig helg!

2007-04-20 @ 14:01:18
Postat av: Tessa

Hahaha, asgarv, det är skönt att nån förstår mig. Ja faktiskt, även i Thailand torkar man sig faktiskt med handen och sköljer med vatten, då fick man ju händerna tvättade oxå!

2007-04-20 @ 18:13:11
Postat av: kussa sandy

Intressant att du är så bekväm med ditt urinerande...Piss här och piss där, piss på golvet piss i taket,piss i brallan, pissa höjdis osv. tror du glömde berätta om den gången i skärgården då du sket och torka dig med en sten!! Dela gärna med dig om dina erfarenheter till alla.....

2007-04-20 @ 18:50:54
Postat av: Lena

Jag har en konstig vana att alltid torka av ringen. Det spelar ingen roll om jag är hemma, hos morsan, i Sverige eller på Bagarstugan. Det kan finnas piss eller också asiga hår och "smulor" som jag inte vill ha fastklistrad på skinkan när jag lämnar toan.

Annars brukar jag köra samma som dej T, att sätta papper beroende på om toan e fräsch eller ej. Men torka av, är ett måste. På Viking Linebåtarna måste man ha papper under. Huuuiijj!

Annars har jag ju bildbevis när du Sandra pissar höjdis i brun morgonrock. Asgarv! Samma kväll som jag brände arslet på bastuspisen.
Hejdå, nu ska jag äta. Hej svej! Puss



2007-04-20 @ 19:33:56
Postat av: Tessa

Hejja Lena! Sandra tror hon kan va anonym här. Ja, jag sket på en holme och "torkade", eller rättare sagt skrapade mig med en sten. För att sedan hitta lite sjögräs som jag kunde finjustera lite till med där bak. Va glad att jag gjorde nåt, hellre än att låta stringen ta hand om bestyret =)

2007-04-21 @ 15:37:27
Postat av: Tessa

Hejja Lena! Sandra tror hon kan va anonym här. Ja, jag sket på en holme och "torkade", eller rättare sagt skrapade mig med en sten. För att sedan hitta lite sjögräs som jag kunde finjustera lite till med där bak. Va glad att jag gjorde nåt, hellre än att låta stringen ta hand om bestyret =)

2007-04-21 @ 15:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0