Hörde jag fel?

Var på dans/stretch idag efter jobbet. Kul i vanlig ordning med dans i 45 minuter, dax för stretchen.

-Ta ett djupt andetag och spänn hela kroppen genom att börja med tårna, fötterna, vaderna....osv....och avsluta med ansiktet, käkarna, ögonen....spänn allt vad ni kan, och slappna av....

Där ligger vi på rygg, alla tjejer, mitt i avslappningsövningen. Så skönt. Så hör jag henne säga

-så tungan på golvet...

"VA I HELVETE?? Jag ligger ju på rygg, och dessutom e golvet jävligt asigt", hann jag tänka. Innan jag börja asgarva och upprepade högt "tungan på golvet". Där var den avslappningsövningen slut, för vi låg som sjutton strandade sälar och fnissade. Sorry Fanny. Men d va jätteroligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0