Hon har tur att hon är söt och go

På helt plan mark gick det nästan utmärkt, med 1 grads sluttning gick det perfekt! 1 grad uppåt vart d halva tramptag kombinerat med broms. Men men, det tar sig. Hon tyckte allafall att d va kul, och att hon va duktig. Men när tycker hon inte d:

Hon fick ärva ett par skrinnskor av sin kusin Samuel, hon hann ju aldrig prova skrinna, men såhär sa hennes mun när hon tittade på konståkning med farmor Runa: "Dom där ramlar när de skrinnar, men d gör inga jag".

Barnens värld är oftast problemfri
, förutom när de inte får äta smörgåsen medans de leker, eller sätta kniven i smörpaketet själv. Världen gick verkligen under för att jag tog bort locket på smältosten och tryckte ner kniven åt henne, så hon skulle få bre själv. JAG sku juuuuu, UÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH. Då behövdes 3 time out på raken. Och 10 minuter senare så får man höra att man är älskad. Småproblem, i hennes värld asså  :o)


D g???r intt!

Kommentarer
Postat av: Emma (barnvaktis)

Awww, stora tjejen! Li har blivit sa otroligt stor, hoppas man far se henne i sommar nar jag kommer hem =) Bamsekramar fran andra sidan Atlanten!

2007-04-01 @ 12:26:53
Postat av: Tessa

Hej Emma! Gud va kul att höra av dig. Hör av dig nåt i sommar, självklart måste vi ses.

Hoppas allt är bra därborta. Sköt om dig. Kramis

2007-04-01 @ 19:36:09
Postat av: Jenny

Ungarna är bra olika. Vissa ungar klättrar i tiometers tallar och cyklar utan stödhjul innan de ens kan prata rent. Men allt har sin tid, de kommer nog ikapp varann sist och slutligen ändå.

2007-04-02 @ 20:18:48
Postat av: Kussa sandy

Själv var jag ju en fantastisk cyklist i riktigt unga år. Våran gata Lomgränd som jag bodde på som lite blev övningsarenan, och grannen "cederströms´s" nya bil fick agera broms.. Körde rakt in i sidan på kärran TVÅ gånger oxå!! Mina föräldrar var sääkert stolta.. Kämpa på Li, och kör in cheevan!!!!

2007-04-04 @ 07:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0