VART JAG FULL IGÅR??

Mer och mer tyder på att jag kanske ändå var närmare full än nykter igår:

-satt och tänkte på gårdagen, och när vi hade promenerat hem. Svart, jag får inte fram nån bild av att vi gått från Axéla hem till Annica, vilken väg tog vi? Konstigt, för så mycket drack jag ju faktiskt inte.

-de få fisar som kommer ut (ja, de är faktiskt få, har ju tarmvred eller nåt) stinker verkligen amöba.

-dricker som en uttorkad Gnu, och pissar ingenting, när man till slut pissar (efter att ha inmundigat 3 liter vätska) är pisset neongrön/gult.

Kikade mig i spegeln på Annicas jobb och sa "fy satan va fläckig hy jag har". SUP MER! Skrattar Annica.

Jag minns hur jag satt där vid bordet, mitt i allt kommer en av Robbans arb.kamrater, Micke, med en Cider, som jag hade beställt. När jag druckit över halva säger Robban:

-Micke sa att efter den där cidern är det god natt för dig.
-Va?? Varför d? Vafan...ha han satt nåt i cidern??
-Du får väl gå och fråga.

Mycket riktigt, helt stolt står han där bakom bardisken och erkänner att han satt i en åtta/sexa vodka i cidern. Flinar stort. Jag går tillbaka till bordet och dricker upp den kraftigt spetsade cidern. Inte så konstigt att ens urin har samma färg som nån muminläsk idag.


Kommentarer
Postat av: svägerskan

rubriken vart tydligen rätt

2006-09-26 @ 11:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0