Snart sitter man på Ålfen

Och gungar...tur att jag fortfarande har Ulles sjösjukepiller kvar, måst nog köpa henne ett helt nytt pack. Blir en 4 dagars minisemester från härliga Lá familia. Ska bli skönt. och jag är inte ens sugen på en droppe alkohol, trots att det är torsdag. Man brukar ha fått tillbaka sugen lagom till helgen, men icke sa nicke. Hoppas d håller i sig så jag är riktigt utvilad när jag kommer tillbaka på måndag.

Har till och med inhandlat simdräkt, så jag och Annica kan gå o simma. Om det sen blir av är en annan sak. Man kan ju alltid hoppas, e ju så satans kallt i de där simbassängerna. Tacka vet jag Mariebads terapibassäng när den är 31 grader, mmm.

Jag har förresten varit på Pump idag.  =)   och har inte duschat ännu, helst sku man ju bara gå o lägga sig, svetten har ju ändå torkat in...men det är ju nybäddat, så jag måste...och så måste jag packa, lagom vid midnatt. Urk. Natti.

Kanske skriver från Annicas dator. Om jag orkar, jag är ju på semester. Kram så länge.

Kommentarer
Postat av: svägerskan

torkade ingefäran skall oxå va bra för åksjukan, prövat o klarat mig dessa gånger + gott o nyttigt.

2006-09-24 @ 12:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0