Såna där som studsar

Jag är nästans helt liggande idag, har hosta, nysningar, snoren täpper till näsan så jag inte kan andas, och körtlarna ömmar bakom öronen, och som lite krydda på d så har ja ju mens oxå.

Känner ni i igen er när man har torr hosta, man hostar och hostar och inget kommer d. Jag slår mig själv i ryggen på samma gång som jag drar en rejäl hostning, DÅ! lossnar det, slemmet asså. Det värsta är att man inte vet vart det tar vägen, det kan ligga på insidan av kinden, hänga på tröjan, ovanligt är heller inte att gollan studsat nånstans, för det är just så konsistensen är, studsig.

Dax att krypa ner nånstans igen nu. Och om ni inte skriver kommentarer så kan det hända att jag blir ännu sjukare...

Kommentarer
Postat av: syster

Man leker inte skön när konstistensen är studsig.krya på dej gullesyster!

2006-09-04 @ 15:53:10
Postat av: Jenny

Ja, det blir som i "Den där Mary", fast då var det ju spjumen som studsa. Så akta att int gollan åker i håret!

2006-09-04 @ 17:27:55
URL: http://jeneli.webblogg.se
Postat av: Sanna

uj!!du är härlig du!!nu är jag uppdaterad med d senaste sköt om dig som sagt i mailet tidigare skickat!

2006-09-05 @ 11:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0