Putmage, hängpattar och en riktig kärring

Där står man framför den enorma spegeln på Avancia. Träningen har inte blitt av så ofta som man skulle behövt tydligen, eller är det spegeln som är bugglig? Magen har samlat på sig lite i sitt förråd, ifall svåra tider skulle komma. Ja, min nya sport bh är skön, men det är inte push i den kan jag säga, den mer trycker ner brösten än ihop och inåt. Snyggt.

Jag står till höger om Ulle, hon som fött 2 barn, den senaste för bara några månader sedan. Pinnsmal och stark som satan, de där mjölkstinna bröna e ja avis på just nu. Hela tiden pressar hon mig att jag inte ska va sån kärring. Så slänger hon en blick mot golvet, på de minsta vikterna (1,25 kg), lägg på dom där till nu, man måste tänja gränserna för att bli starkare säger hon. Oki. Klara d, tack Ulle. Det är alltid bra med någon som pushar en.

Funderar nu om jag ska skaffa mig en pushup- sport bh, göra bröstlyft eller kanske bara helt kallt klaga på Avancias gamla jävla spegel.


Kommentarer
Postat av: milus

jodomdara sport beharna e inga direkta fashion statements. Fast jaaavligt skona. Inget man ska ha pa sig om man ska 'fa sig naggo'. Fast om man har sportbeha o kort kjol utan trosor sa kan man nu forbise behan.

2006-09-27 @ 21:05:53
Postat av: Tessa

Hahaha, mmm och stå med tummen upp vid vägkanten

2006-09-27 @ 22:16:06
Postat av: kusin Sandy

Jag tänker INTE skaffa mig någon BH alls jag, ALDRIG... Fantastiskt att kunna var HELT UTAN!!! Jajust jo, glömde, Celluliter har jag ju duktit mycket och åderbråcken har börjat smyga sig fram på baklåren, och för att inte glömma så har jag ju inte några gulliga barn heller. Men en rar pojkvän som gillar och kluma på plastpattar har jag ju roa mig med!!!

2006-09-28 @ 07:37:11
Postat av: Kusin Sandy

Sport-BH??? Vad är det?? jag vet däremot vad celluliter är och åderbråck som börjar krypa upp från knävecken mot röv-hålet. Bakvänd gravitation!! Har inte heler inga söta ungar som tack för helvetet. Men det som jag faktiskt HAR är en fantastiskt gullig kille som äääälskar att kluma på plastpattar!!!! Puss....Lag dig iväg till gymet nu för hälvitte!!!

2006-09-28 @ 08:04:24
Postat av: Kusin Sandy

Min dator är Cp......don efter person!!! Mina inlägg publiceras tydligen flera gånger. Min kropp tycker tydligen att det är värt att prata om mina celluliter... Vittu!!!

2006-09-28 @ 08:06:00
Postat av: Tessa

Hahaha, d där glömmer vi inte i första taget, fäänx

2006-09-28 @ 10:12:00
Postat av: svägerskan

jag ger inga kommentarer, men myccckket kurvor finns det här, nästan så man kan bli sjösjuk....
tänkte skylla på 3 ungar men min syrra har ju 4 och som sagt helst inga kommentarer.
Mina SNÄLLA barn säger(när de vill smöra..) mamma du är inte tjock, du ser ut som en mamma ska göra =)

2006-09-28 @ 12:57:22
Postat av: Tessa

Nååå, gulligt. Och asgarv...nästan så man kan bli sjösjuk, du e rolig du, och du är som du ska va,jag säger som ungarna: en riktigt go mamma, och jag smörar inte. Kram

2006-09-28 @ 13:57:46
Postat av: svägerskan

varit i täby o provat kläder i helgen, jag visste inte att de hade lagt in speglar från lustiga huset där... men tack Tessa det var snällt sagt av dig.

2006-10-01 @ 19:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0