Plötsligt hände det...

jag vart full, igen. I fredags.

Eva kom hit och snackade lite. Sen skjutsade hon mig till Marie, där vi skulle sällskapa o dricka lite, Jajja , jag och Marie. Närmare bestämt slank en flaska rödtjut ner innan vi entrade Indigo, lite dricka där. Sen vart d arken, och lite dricka där. Sen vart d efterfest och lite dricka där. Och sen vart d jobb och mycket kaffe där.

Hade totalt glömt bort att jag hade tagit ett extrapass på Zko 9-12. Och det kom jag på en halvtimme efter att jag druckit sista ölen, närmare bestämt en timme innan jag skulle jobba, alltså klockan 8.
HUR KAN MAN GLÖMMA EN SÅN SAK??? OCH TUR ATT JAG KOM PÅ DET!!!

Det var en mycket tuff dag, med mycket fishermans friend, läkerol och tuggis, jag höll andan när jag gick förbi kunder. Plötsligt glider Chrilles syster Camilla nedför trappan med värsta smajlet.

"HEJ!" 

"Hej, ha du pratat med Chrille eller varför är du så glad?", måsta jag ju svara  =)

"Japp", svara hon.

Morr.

Ringde t.o.m akuten på kvällen p.g.a mina hjärtklappningar som jag alltid får när jag supit. Hon fnissade lite i andra ändan och sa att det inte går att göra åt när det är "dagen efter hjärtklappingar" men att det heller inte är farligt.

Jag funderar nu på om jag ska bli nykterist, iallafall för några veckor...

Kommentarer
Postat av: Camilla

synd att jag inte hade kameran med.... Des tyckte du var lite konstig... =)

2006-09-17 @ 19:20:14
Postat av: Tessa

Jasså hon tyckte det...inte van att se mig med krogsmink och full en lördagförmiddag på jobbet? Usch, aldrig mer...jobba full asså.

2006-09-17 @ 21:56:58
Postat av: Jenny

Ja, hördu, det där med hjärtklappningar? Är det ett ålderstecken? Jag hade duktiga igårkväll, fast jag var inte ens bakis? dunk-dunk-DUNK-DUNK-dunk-DUNK-DUUUUUUNKKKK-dunk-dunk
så var det ungefär

2006-09-18 @ 12:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0