Min lediga dag

Har varit skön, jag har:

-Städat, torkade t.o.m golvet, det var ju ett tag sen
-Burit ut alla sorterade konserv- och glasburkar, plast och papper
-Tvättat 3 maskiner
-Bäddat rent i sängen, d va inte igår d heller, bra smuligt va d
-Handlat
-Lämnat in en cd-spelare på lagning
-Inhandlat simdräkt, så nu du Annica! Eriksdalshallen??? Hehe
-Umgåtts med svägerskan och ätit middag tillsammans med dem
-Varit ut på 45 min kvällspromenad, men d skrev jag ju redan, ville bara påminna er  =)

Och jag har inte hunnit känna mig stressad! Nu kan jag sova gott.
Natti

Kommentarer
Postat av: svägerskan

Jag lyckades bli stressad en sväng, liten bara förstås, när jag mitt i maten skjussar iväg 4 barn 9000 meter...

2006-09-21 @ 10:05:33
Postat av: svägerskan

vi bytte oxå i sängen (på min lediga dag (= ) till helt NYA lakan o NYTT rött påslakan, Sampa kommenterade det att i den sängen ville han inte sova, =)

2006-09-21 @ 10:58:14
Postat av: Tessa

Hahahaa, gulle Samuel. 900 meter va d sen =) ja nästa gång kan de ju gå, så du får äta ifred, fniss

2006-09-21 @ 11:09:59
Postat av: svägerskan

lite får man väl överdiva m längden... sägs det..eller va?
men man ska ju använda hjärnan oxå itid för att få dem o gå 900 m...

2006-09-21 @ 12:30:28
Postat av: Sanna

tjenis! ja läs och begrunda,en kvinnas lediga dag!!???så här har man det jämnt why??kram!

2006-09-22 @ 08:19:17
Postat av: svägerskan

Ja det är just så det är för hemskt hur en kvinnas lediga dag ser ut, ser mannens lediga dag likadan ut???

2006-09-24 @ 11:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0