Mammas nötter, pappas korv

Satt hos mamma o pappa igår, mamma började prata om nå goda pekannötter, och tog fram påsen så jag skulle få smaka. Mmm, gott tyckte jag och åt några. Pappa började hälla nötter i handen och tuggar dem frenetiskt när mamma vrålar:

-Jaha, dom duger nu dom där nötterna?!?!?

"Dom e fina dom här" svarar pappa med otuggad mun.

Sen berättar mamma hur de inte dög häromdan.

-Jaa, vad ska jag äta sen ikväll när du grillar korv då??
Nu när du ätit upp alla mina nötter!

Stackars mamma som vart utan sina nötter, men den som spar han har...


Kommentarer
Postat av: Annica

Hihi, förståss sku du ju lägga in de där:-) Ja vågar ju int skriva nå kommentarer ti dig om folk håller på å rättstavar hela tiden, eller va de nu heter så hoppas ingen ser de här...Puss puss

2006-09-18 @ 13:33:48
Postat av: Tessa

Rättstavning håller man på med i Högga, där går Sandra ännu, så kommentera på du =)

2006-09-18 @ 22:07:01
Postat av: kusin sandy

Jodu, högga e fittit fint de. Var just uppe på rökberget me "sugis" o "bögis".Skall på Strandnäs disco ikväll me krångel-Morgan och Marco!!! Hoppas inga min blåsta kusin tessa är där...Men e hon inga där så ligger hon säkert i buskarna med Hippie-matti eller Nordis...puss...

2006-09-20 @ 11:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0