Kvällssnacks

Slurp, man kan lätt ge upp den älskade chipsen, som man är så beroende av, efter att man prövat detta:

Kikärts"brödet", som låg som små chipsbitar på plåten i morse, liiite misslyckat, men det går ju att äta.

avokado, mosa med gaffel
några skedar grynost, mosa lätt in i avokadon
lite citronsaft (ej nödvändigt) och sambal oelek, rör in i röran

skär lite soltorkade tomater, några oliver och ta fram parmesanosten.

lägg en stor hög av röran på "chipsflarnet" eller om du lyckats få det till en tunnbrödsbit, lite solt. tomat. oliv och hyvlad parmesan på. Mycket otympligt att äta, men jäävligt gott och nyttigt  =)

Har förresten varit ut på 45 minuters promenad ikväll igen! Juhuu.

Kommentarer
Postat av: svägerskan

Jag proväter gärna dessa godheter.. bara jag slipper laga =)

2006-09-21 @ 10:11:38
Postat av: Jenny

Fan va du är duktig, jag känner mej ful, fet och äcklig. Jag duger ingenting till, jag är elak och dum.
Men det känns nog bättre imorgon :D

2006-09-21 @ 16:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0