Inte ren handduk

Tog en u-sväng in till Roberts idag på lunchen. För där i deras lilla kylskåp hade jag tryckt in min lunch/middagsbox. Fixade och trixade allt fint på en tallrik, tvättade händerna och torkar händerna....eeeh, oj, va gryniga händer jag fick...och vilka svarta gryn sen oxå. Jag trycker båda handflatorna tätt under näsan och drar in...ja-ha, kaffehandduk tydligen...

Malin vänder sig om och får en underlig blick innan hon bryter ut i skratt, ett sånt där skratt som jag ser i hennes blick hur hon tänker hur jävla dum i huvet e du egentligen, fast hon inte vågar säga nånting. Handduken var svart, och kaffe är ju svart, och jag använder inte handduk som kaffefilter hemma, så varför skulle jag tro att man gör det på Roberts Coffee?

Vad fan gör de med handduken egentligen?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahahaha! Man måste torka av shottarna på kaffesump, ananrs fastnar det i espressomaskinen och då pajar den!

2006-09-30 @ 19:02:26
Postat av: Tessa

Mhm! Då vet jag de =)

2006-10-01 @ 13:42:32
Postat av: Milus

Dom kor lite recycle koncept verkar d som, inte kanske d mest hygieniska om man ska torka handerna pa dom OCKSA!

2006-10-03 @ 16:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0