Hon där jävla Sandra

Hon är tydligen på ön, med sin kille. Krockar med henne i slussen på Zeipels, jammen heeeeej HADDU FÅTT ACNE?? Är det första hon säger. Nörd, jävla nörd, d e va hon e. Bara för att hennes finnar sitter på arslet behöver hon inte gå omkring o leka skön för att hon kan täcka in dom med textilier.

Jag hatar, verkligen hatar när jag inte kan låta mina små pylar va. Det ska klämmas, klösas och rivas, tills det blir ett lila ärr. Kaaanske det kommer ut nånting om jag tar i ordentligt, och djupt bakom, med två topsar? Hoppsan, där slant man och fick med sig lite hud på vägen, det börjar vätskas, ett sår har uppstått. D e ju snyggt, speciellt när man snart fyller tretti och ser ut som nån fjortis i nama.

Jag har iallafall inga ÅDERBRÅCK ännu, naa-nanana-naa-naa

Kommentarer
Postat av: Annica

Va ha ja sagt om de där kluuumande??? Du vet väl att du har en dermatolog som läser din blogg, ajjabajja!!! Puss

2006-09-30 @ 16:04:59
Postat av: Jenny

HAHAHAHAHAHAHA, jag DÖÖÖÖR!

2006-09-30 @ 19:03:42
Postat av: miamilus

Du vet ju att ungdoms morsa som jag e sa har ju samma probs med detdar. Nej vad ljuger jag med (jag sympati skriver barra), d e ju Sandra som har finnar o int jag. D var sa det var. Jag har perfect Oil of Yuuuley hy o den varar for evigt har dom sagt pa tvn. Annars stammer jag the mother fuckers!!!

2006-10-01 @ 22:33:23
Postat av: Kusin Sandy

VÄNTA BARA TILLS JAG FÅR TAG PÅ DEJ!!!!!!!

2006-10-02 @ 08:54:01
Postat av: Sanna

haha! ja du ska jämnt pilla överallt och inte bara i ditt eget nama heller...nåja dags för dig och få dem någongång inget minne av att du led av d i tonåren!!? ska försöka trycka på skicka knappen denna gång brukar glömma d...

2006-10-02 @ 10:44:22
Postat av: Tessa

Annica: behöver dina helande händer!
Jenny: Ja döör mee, hahaha
Susanna: d funka! Grattis!
Sandra: ja e int rädd för dig. D ja skrev stämmer D U K T I G T =) lyyyy
Mia: Åil åv juläj maj äässs, puss

2006-10-02 @ 20:04:28
Postat av: Jenny

Kan du skriva en ny blogg snart?

2006-10-03 @ 15:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0