En mycket lugn skön dag

Har bara varit hos Annica och tagit det lugnt idag.
Tog ett bad med peeling + ansiktsmask. Annica som är utbildad inom det här med SPA, gav mig en rejäl omgång med ansikts-, hand-, fot- och rygg/nackmassage. Tack! D va bussigt najs.

Så nu kan man ju säga att jag varit på SPA-helg till Söder.

Syftet med resan är ju att jag ska vila lite och ta d lugnt. Men så fort Li och Chrille dyker upp i tankarna, så snurrar en stressorm till i magen på mig, och så får jag dåligt samvete för att jag får ha det så bra i några dagar. Varför kan jag bara inte slappna av och rå om mig själv och unna mig den här lugn och ron?

För tillfället står Annica och lagar 3-rätters. Själv sitter jag vid köksbordet och bloggar då. Kanske lika bra jag går och ger henne en extra hand eller två. Planerna är lugna för kvällen, hoppas d förblir så. Har iallafall köpt popcorn till den eventuella filmen.

Antal dagar kvar på min SPA-semester: 2


Kommentarer
Postat av: Jenny

Näh, du ska inte ha dåligt samvete. Alla mammor är värda semester från sina barn (och man) då och då, då är det så mkt roligare att rå om dem sen och jag är säker på att de får en gladare och snällare mamma!

2006-09-23 @ 18:47:56
Postat av: svägerskan

Typiskt mamma tänkande!!
hade själv en underbart skön fredag på sjön , en dag att minnas.. lördagen däremot lovade jag mig själv att inte komma m ut o segla om det blåser 9m/s eller mer åtminstone inte m hela j-a ålandshav mot båten i 1,5 m vågor i 3 timmar + att när vi ligger i faret kommer finnlink tutandes bakom oss o de kör snabbare än oss, pulsen slår!!!
föredrar alltså din variant på avkoppling

2006-09-24 @ 12:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0